کتاب هوش مصنوعی در خدمت مد اثر لین لوسی انتشارات راه پرداخت
169,500 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

کتاب هوش مصنوعی در خدمت مد اثر لین لوسی انتشارات راه پرداخت

مشخصات

  • نویسنده
    لین لوسی
  • مترجم
    محسن محمودی، محمد رهبان
  • ناشر
    راه پراخت
  • شابک
    978-622-7702-11-8
  • موضوع
    بازاریابی‌مد، داده‌های کلان، هوش مصنوعی
  • رده‌بندی کتاب
    علوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
  • قطع
    رقعی
  • نوع جلد
    شومیز
  • چاپ شده در
    ایران
  • نوع کاغذ
    بالکی
  • تعداد جلد
    1
  • تعداد صفحه
    226
  • وزن
    300 گرم
  • سایر توضیحات
    نویسنده این کتاب تجربه ناامیدکننده‌ای در یادگیری هوش مصنوعی داشته است. هدفش از نوشتن این کتاب پدید آوردن منبعی بوده که بتواند بخشی از ناامیدی دیگر افراد کنجکاو، به‌ویژه در صنعت مد را از بین ببرد. این کتاب برای کمک به افراد جهت یافتن یک نقطه ورود مناسب و به دست آوردن درکی پیشرفته است. اگرچه زاویه دید و چشم‌انداز کتاب حاضر به‌طور خاص بر صنعت مد متمرکز شده است، محتوای این کتاب برای هرکسی که یادگیری درمورد هوش مصنوعی را تازه شروع کرده، مفید و به‌دردبخور است، زیرا نمونه‌هایی که در صنعت مد از آن‌ها استفاده می‌شود، در صنایع دیگر نیز بسیار کاربرد دارند.هوش مصنوعی حوزه‌ای بسیار کلان است. این کتاب به دنبال این نیست که همه موضوعات را پوشش دهد، بلکه پایه‌ای برای درک آن است.این کتاب فقط آغاز کار است. همان‌طور که می‌دانید، همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود خواهند داشت.هر فصل با توضیح یک کاربرد مهم صنعتی و توضیح یک مفهوم اصلی فناوری، شکل گرفته است. در واقع، ساختار فصل‌ها به‌صورت افزایشی و انباشتی است؛ به این معنا که در هر فصل شما کمی بیشتر با کارکرد درونی هوش مصنوعی آشنا می‌شوید.در هر بخش، شما تقریباً به یکی از بخش‌های کسب‌وکار مد گام می‌گذارید و میبینید که چگونه به‌شکلی منحصربه‌فرد از هوش مصنوعی استفاده می‌شود. برخی از شباهت‌ها در استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد، همان‌طور که در زمان شروع استفاده کسب‌وکارها از کامپیوتر وجود داشت. در ابتدا مردم تصور می‌کردند از کامپیوتر فقط در بخش‌های مربوط به ریاضی استفاده می‌شود، اما امروزه کامپیوترها همه‌جا حضور دارند. به‌سختی می‌توانید حوزه‌ای را تصور کنید که به کامپیوتر نیاز نداشته باشد. به همین ترتیب، ممکن است تصورتان این باشد که هوش مصنوعی فقط در یک ‌سری از صنایع خاص کاربرد دارد، اما امروز هوش مصنوعی در همه صنایع فراگیر شده است.جهت‌گیری کتاب تا حد امکان سرراست است؛ با توضیحاتی درباره مفاهیم کلیدی هوش مصنوعی مستقیماً سراغ اصل مطلب رفته و اصطلاحات فنی موردنیاز برای درک مفاهیم اصلی را توضیح داده است.کتابی برای خواننده عام نوشته شده است، بنابراین هرکس آن را بخواند، از پس درک کتاب برمی‌آید. این کتابی نیست که مهندسان برای کدگذاری بهتر یا آموختن تکنیک‌های جدید بخوانند. در این کتاب هیچ معادله، الگوریتم یا کدی وجود ندارد. از منظر فنی، مباحث مطرح‌شده در این کتاب بسیار ساده‌اند. در نتیجه، این‌طور نیست که فقط یک فرد دانشگاهی یا متخصص آی‌تی این کتاب را بخواند.به‌کارگیری هوش مصنوعی در یک شرکت‌ بر همه بخش‌ها و ارکان آن تأثیر می‌گذارد، از طراحان گرفته تا مدیران ارشد. مدیران و کارمندان هر بخش می‌توانند نحوه کاربست فناوری‌های جدید را در تخصص مربوطه‌شان یاد بگیرند. در نهایت می‌توان گفت مخاطب این کتاب‌ گروه‌های زیر هستند:متخصصان صنعت مد که هیچ تجربه‌ای در زمینه نرم‌افزار و کدگذاری ندارند اما کنجکاو و علاقه‌مندند بدانند تغییر فناوری در صنعت مد چگونه است. مدیران ارشد و مدیران اجرایی که درمورد کاربست فناوری در برندهای مد تصمیم می‌گیرند. کارآفرینانی که به دنبال ایجاد فناوری برای صنعت مد هستند. دانشجویانی که درمورد گزینه‌های شغلی آینده در زمینه مد و فناوری فکر می‌کنند.
👉امتیاز بده.