مجموعه جودی دمدمی و استینک اثر مگان مک دونالد

داستان جودی و استینک (Judy Moody & Stink) ماجرا های خواهر و برادر بازیگوشی هستند که هر کدام از مجموعهٔ پیش درباره یک ماجراجویی جدید است. اتفاقات هیجان‌انگیزی که در هر کتاب برای جودی و استینک می‌افتد، آن‌ها را جهان جدیدی آشنا می‌کند. دزدان دریایی، موجودات فضایی، دایناسورها و جن‌های کوتوله قرار است برای این خواهر و برادر ماجراهای عجیبی رقم بزنند.

مگان مک دونالد نویسنده این داستان برای هر کدام از این شخصیتها مجموعه داستان جدا نیز دارد. که با عنوان مجموعه جودی دمدمی و مجموعه استینک می باشند.

  • تعطیلات خوش کریسمس – جودی دمدمی و استینک ۱

جودی دمدمی برای بابانوئل فهرستی بلندبالا آماده می کند. استینک ولی دلش فقط یک چیز می خواهد: برف. صدسال است توی شهرشان برف نباریده و انگار دیگر همه آن را از یاد برده اند. اما نه، امسال پستچی جدیدی به محله شان آماده که اسمش بابابرفی است و قیافه اش هم شبیه یک جن کوتوله است.

برف؟ آن هم بعد از صدسال؟ محاله!


  • در جست‌و‌جوی گنج – جودی دمدمی و استینک ۲
    وقتی خانواده‌ دمدمی به جزیره‌ اکالیپوک می‌رسند، دزد دریایی یک چشم عجیب و غریبی با نقشه گنج به استقبال‌شان می‌آید. اما در جزیره، تنها جودی و استینک نیستند که دنبال غنیمت دزدان دریایی می‌گردند. آیا آن‌ها می‌توانند پسر قدبلنده و دختر باهوشه را شکست دهند و گنج را پیدا کنند؟


-توفان و تاریکی ترسناک – جودی دمدمی و استینک ۳

چترتان را محکم نگه دارید! تندباد دارد با سرعت نزدیک می شود! قرار است تندباد شدیدی به منطقه سکونت خانواده دمدمی بیاید.

خانواده دمدمی مواد غذایی و باتری و شمع خریده و خود را برای تندباد آماده کرده اند. اما تندباد علاوه بر باد و باران شدید با خودش اشباح و سوپر سنجاب و موجودات فضایی هم می آورد. حالا جودی و استینک در تاریکی و تندباد ترسناک، بدون تلویزیون و کامپیوتر، چه کار کنند؟


-جناغ آرزوها – جودی دمدمی و استینک ۴

استینک پرسید: “حالا باید جناغ بشکنیم و آرزو کنیم؟” و از توی جعبه، بزرگترین استخوان جناغ را که قهوه‌ای و به شکل هفت بود برداشت و گفت: “شرط می‌بندم این جناغ دایناسور تی‌رکس است. یا شاید هم جناغ یک ولوسی رَپتِر.”


👉امتیاز بده.