فوق ستاره |سوپر استار  فروش شوید اثر برایان تریسی

فوق ستاره (سوپر استار) فروش شوید: 21 روش عالی برای فروش بیشتر، سریع‌تر و آسان‌تر در بازارهای رقابتی (Great Ways To Become a Sales Superstar21) اثر برایان تریسی (Brian Tracy) 21 اصل باارزش و کاربردی جهت فروش بیشتر، راحت‌تر و سریع‌تر را ارائه می‌کند.
این کتاب از آن فروشندگان بلند پروازی است که می خواهند فروش و درآمدشان را به سرعت افزایش دهند. و در جمع ۱۰ درصد بالای فروش در حیطه فعالیت خود قرار گیرند. کسانی که می خواهند به یک فوق ستاره در کار فروش تبدیل شوند.
فروشندگان بیشتر از دو چیز انگیزه می گیرند پول و موقعیت شغلی. فروشندگان خواهان درآمد بیشتر هستند. آنها موفقیت خود را با درآمدی که در مقایسه با دیگران به دست می آورند اندازه می گیرند از اینها که بگذریم می خواهند شناخته شوند می خواهند از تلاشهایشان قدرشناسی شود و بر موفقیتهایشان ارج بگذارند. این کتاب به فروشندگان جهشهای کوانتومی را در هر دو زمینه آموزش می دهد.
اغلب فروشندگان به طور حرفه ای آموزش ندیده اند. ۹۵ درصد فروشندگان می توانند با اندک دانش و مهارت بیشتر بر میزان فروش خود بیفزایند. گاه برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره در فروش تنها به یک مهارت بیشتر احتیاج دارید این کتاب به شما کمک می کند تا این مهارت را شناسایی کنید.

همه زندگی شما فرایندی ادامه دار از ارتباط برقرار کردن متقاعد کردن و تأثیر گذاشتن بر دیگران است شما در این زمینه ها از چه مهارتی برخوردارید. کارتان را تا چه حد خوب انجام می دهید؟»
توانایی شما در فروختن ایده ها و نظرهایتان موفقیت شما را در زندگی و کار و حرفه تان رقم می زند. اگر درآمد و موفقیت شما به راستی به فروش ارتباط داشته باشد آنچه در این کتاب می خوانید می تواند زندگی شما را متحول سازد.
این کتاب با سایر کتابها چه تفاوتهایی دارد؟ جوابش این است که این یک کتاب خلاصه و مختصر است که مستقیما فروش را نشانه گرفته است. در این کتاب با ۲۱ اصل مهم در زمینه فروش و موفقیت آشنا می شوید.
این کتاب به طور همزمان، با بازی درونی فروش، یعنی رکن ذهنی، و بازی بیرونی فروش، یعنی روشهای فروش کردن، سر و کار دارد. وقتی خود را در هر دو زمینه قوی می کنید، هم فروش و هم اعتماد به نفستان با سرعت زیاد افزایش می یابد.
تنها اندکی تفاوت در نگرش و توانمندی فروشندگان بزرگ را از فروشندگان متوسط متمایز می سازد. وقتی با ۲۱ اصل برای فوق ستاره شدن در کار فروش آشنا می شوید به سرعت به سمت رأس هرم فروشندگان برتر حرکت می کنید. …


👉امتیاز بده.