کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ | باربارا دی آنجلیس

کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ (?Are you the one fore me) درایت و بینشی که در فهم واقعیت‌های زندگی احساسی خود بدان نیاز دارید را به شما می‌دهد.
این کتاب ،حاوی تمامی چیزهایی است که درباره انتخاب فرد مناسب (شریک زندگی) نیاز دارید. با امید به این که کتاب درایت و بینشی را که در فهم واقعیت های زندگی احساسی خود بدان نیاز دارید به شما بدهد.
اگر شما مجردید، امیدوارم این کتاب ابزار و دستورالعمل های لازم جهت انتخابی سالم و موفق را به شما بدهد. اگر جدا شده اید و در حال التیام قلب شکسته‌تان هستید ، امیدوارم این کتاب، به شما کمک کند تا دریابید که چرا انتخابهایتان مناسب نبوده اند و نیز امیدوارم که اطلاعاتی به شما بدهد، تا انتخاب بعدی شما بهتر و عاقلانه تر باشد.
اگر در رابطه ای هستید و به ازدواج با کسی فکر می کنید امیدوارم این کتاب حمایت لازم را جهت درک این مطلب که آیا در رابطه صحیحی هستید یا خیر به شما نشان دهد، به طوری که انرژی و وقت خود را بر روی رابطه ای که سرانجامی نخواهد داشت ، هدر ندهید .
اگر به ازدواجی پایبند هستید ، امیدوارم این کتاب به شما نشان دهد که بسیاری از درگیری ها و اختلافاتی که با همسرتان تجربه می کنید، نه به دلیل کمبود عشق ، بلکه به علت عدم تفاهم می باشد و سرانجام امیدوارم تا درک کنید چگونه تفاوت ها و اختلافهایمان می توانند به ما کمک کنند تا با شور، حرارت و صلح و صفای بیشتری زندگی کنیم.

بخشی از کتاب

ذهنیت قربانی نگرش و رفتاری است که برخی مردان و زنان از وقایع و حوادثی که در زندگی شان اتفاق افتاده است، اقتباس می کنند. نگرشی که دیگران را به جهت مشکلات و مسائل زندگی شان مسئول می دانند و از این رو آنان را سرزنش می کنند.
اغلب شناسایی یک فرد با ذهنیت قربانی ساده نیست، زیرا هیچ یک از ما واقعاً از اینکه نامزد / همسر ما از روابط گذشته زندگی خود گله و شکایت کند، ناراحت نمی شویم .به طور مثال وقتی که با مردی آشنا می شوید که داستان های وحشتناکی از نامزد یا همسر قبلی خود تعریف می کند، به طرزی پنهانی حتی از اینکه آن مرد دلش برای او تنگ نشده است و یا شما را غیرمنصفانه با او مقایسه نمی کند خوشحال نیز می شوید. دست آخرحقیقت این است که شما از شنیدن اینکه او تا چه حد عالی و فوق العاده، بوده است، خوشحال نمی شوید. اما اگر نامزد / همسرتان عادت دارد که دیگران را به دلیل شرایط زندگی خود سرزنش کند و مسئولیت سهمی را که خود در خلق و ایجاد مشکلاتش داشته است، نمی پذیرد. مراقب باشید: نفر بعدی که تقصیرها تماماً به گردن اوست، شما خواهید بود ! …
آیا برایتان اتفاق افتاده است که به دنبال همسری مسئول و جا افتاده باشید و بعد ببینید که شخصی غیر مسئول و غیر قابل اتکاء را یافته اید که شما را مرتباً دیوانه می کند ؟
آیا تا به حال به خود گفته اید که خواستار رابطه ای دراز مدت و به دنبال کسی هستید که به شما پایبند باشد، اما عاشق کسی شوید که در دسترس تان نباشد و توانایی تعهد دادن به شما را نیز نداشته باشد ؟
آیا شده است که سوگند یاد کنید تا هرگز به شخصی سرد و بی احساس علاقه مند نشوید و ببینید که دوباره درگیر کسی شده اید که شما را آن گونه که استحقاق آن را دارید دوست ندارد ؟
آیا تا به حال اندیشیده اید که چرا و چگونه چنین افرادی را انتخاب کردید ؟ …
آیا هیچ اندیشیده اید که :به رابطه با کسانی ادامه داده اید که می دانستید برایتان مناسب نیستند ؟
چرا همیشه به نوع خاصی از افراد، علاقه مند می شوید ؟
اشخاص مورد علاقه تان، ویژگی هایی دارند که نمی پسندید ؟
پاسخ این سؤال در فهم دلایل انتخاب های شماست .آن گاه که دلایل انتخاب هایتان را درک کنید، قادرخواهید بود که انتخابی نو و بهتر داشته باشید .


[aff-link link=”https://snappshop.ir/product/snp-1376955137/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D9%88-%D8%A2%D9%86-%DA%AF%D9%85%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C” text=”خرید از اسنپ شاپ”]

👉امتیاز بده.