کتاب اهرم های پولدار شدن اثر آنتونی رابینز

کتاب (Money : master the game : 7 simple steps to financial freedom) که با عنوان، اهرم‌های پولدار شدن: چگونه در بازی پول آفرینی مهارت یابیم؟ 7 راهکار ساده برای دستیابی به رهایی مالی ترجمه شده، نوشته آنتونی رابینز (Anthony Robbins) معدنی از طلای ناب است که اطلاعاتی کاربردی درباره پول آفرینی به شما می دهد.

این کتاب مجموعه ای از حکمت ها و فلسفه های بنیادین را شامل می شود که با به کار گیری آنها می توانید زندگیتان را به شیوه ای مثبت و سازنده تغییر داده و پربارتر کنید. رابینز در این کتاب با به کارگیری نگرش و بینشی بی نظیر در زمینه طبیعت و سرشت بشری شیوه ای را برای ساده سازی راهکارهایی یافته است که سرمایه گذاران نامدار جهان از آنها استفاده کرده اند و به موفقیت رسیده اند.

کتابی که اکنون در دستان شما قرار دارد و قرار است آن را بخوانید با هفت راهکار ساده اش برای دستیابی به رهایی مالی در واقع اندیشه های تونی را به همراه اندیشه های ۵۰ تن از انسانهای با استعداد در امور مالی برای زندگی شما به ارمغان می آورد و ابزارهایی را در اختیارتان قرار می دهد که شما برای بهینه سازی وضعیت زندگیتان به آنها نیاز دارید.

در حالی که کتاب اهرم های پولدار شدن را می خوانید؛ می توانید گفته های تونی را هماهنگ با زندگی و اهداف خودتان تعبیر و تفسیر (شخصی سازی) کنید و شیوه های خودتان را برای دستیابی به موفقیت و استقلال مالی طراحی و تعیین کنید.

این کتاب فقط و فقط درباره پولدار شدن نیست بلکه قرار است به انسانها کمک کند تا بتوانند زندگی دلخواه خودشان را بیافرینند، البته بخشی از کتاب به تصمیم گیری درباره این موضوع مربوط می شود که می خواهید پول در زندگی شما چه نقشی داشته باشد.

همه ما در زندگیمان درآمد داریم و پول به دست می آوریم نکته مهم درباره پول این است که شما بر پولتان تسلط داشته باشید و آن را مدیریت کنید و اجازه ندهید پولتان بر شما تسلط داشته باشد و به گونه ای مدیریتتان کند به این ترتیب آزاد و رها خواهید بود تا به شیوه مناسب دلخواه خودتان زندگی کنید. …


👉امتیاز بده.