کتاب اول سود اثر مایک میخالوویچ (Mike Michalowicz)

کتاب اول سود اثر مایک میخالوویچ (Mike Michalowicz) که در فارسی به صورت میکالوویتز، میچالوویتس هم ترجمه شده می تواند به صاحبان کسب وکارهای کوچک برای ارتقای شرکت هایشان کمک کند.

اول پول خودتان را برداشت کنید؛ این تغییر ساده «از روپاپردازی، درباره سودی که روزی کسب خواهید کرد تا برداشت پول برای خودتان از همان روز اول » سلامت روحی و مالی شما را بهبود می بخشد و کسب وکارتان را حفظ می کند.

اول سود خود را بردارید، حقوق خوبی به خود بپردازید و پول کافی برای پرداخت مالیات کنار بگذارید، سپس مبلغ باقی مانده را برای اداره کسب وکارتان خرج کنید. حقوق متناسب و معقولی به خود پرداخت کنید. مبلغی که پس از برداشت سود، مالیات و حقوق مالک باقی می ماند، باید برای تامین هزینه های عملیاتی کافی باشد.

اگر اینگونه نباشد، کسب وکارتان پایدار نمی ماند. هزینه های خود را با توان مالیتان سازگار کنید. اگر هزینه ای منجر به سود می شود، آن را نگه دارید، در غیر این صورت حذفش کنید.

اجازه ندهید ماشین های پرزرق وبرق و خانه های بزرگ کارآفرینان دیگر شما را فریب دهد. خیلی از آنها با حقوق سر ماه زندگی می کنند و بدهی های کمرشکن دارند. منظور از شعار «پول نقد شاه است » فرضیات و احتمالات شما درباره پول و درآمد نیست؛ بلکه منظور، پولی واقعی است که در جیب خود و در بانک دارید. پول نقدتان را حفظ کنید. هزینه ها را کم کنید و وقتی ماه یا فصلی پردرآمد دارید، به این هزینه ها اضافه نکنید.

اگر هزینه های شما اجازه برداشت سود یا حقوق مالک را نمی دهد، فروش بیشتر فقط هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت. هر جا فرصتی پیش آمد، دنبال تجارت جدید نباشید. روی قابلیتهای اصلی خود تمرکز کرده و به آ نها تکیه کنید. تلاش اغلب صاحبان کس بوکار برای اولویت دادن به برداشت سود مثل کشمکش افراد با رژیمهای غذایی است.

سعی کنید نگرش «اول سود» را به عادت روزانه خود تبدیل کنید. وقتی پول دارید، راهی برای خرج کردن یا حتی هدر دادن آن پیدا می کنید. وقتی اول سود، مالیات ها و حقوقتان را از درآمد برداشت کنید، پول چندانی برای اداره کس بوکار باقی نمی ماند، پس مجبور می شوید کارهای بیشتری را با پول کمتر انجام دهید.

جهت خرید اینترنتی و آنلاین کتاب اول سود روی دکمه مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید.

👉امتیاز بده.