کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

کتاب (Ask and it is given) که با عناوین بخواهید تا به شما داده شود، بخواهید تا اجابت شود، بخواهید تا به شما عطا شود یا بخواهید تا برسید ترجمه شده: کاربردی‌ترین مکالمه جهان، اثری مشهور از استر هیکس (Esther Hicks) و وین دایر است که با ارائه راهکارهایی کاربردی به شما نشان می‌دهد که چطور احساس خود را با خواسته‌تان هماهنگ کنید تا بتوانید در تمام جنبه‌های زندگی‌تان تغییراتی بنیادین ایجاد کنید.

این کتاب پاسخی است برای آن که چطور باشید و چطور عمل کنید، یا چطور نباشید و چطور عمل نکنید و چگونه از چیزهایی که باعث ناخرسندی شما می‌شود دوری جویید. در زندگی به دنبال چه هستید؟ بهبود روابط؟ بهبود اوضاع مالی؟ بهبود وضعیت سلامتی تان؟ آیا به دنبال شغل مورد علاقه تان هستید؟ یا به دنبال جذب زوج مناسب؟

بخشی از کتاب

استادان واقعی دریافتند چطور به انرژی‌ای که جهان را ایجاد می‌کند دست یابند. آن‌ها می‌دانند به چه قدرتی می‌رسند. و جذب آن می‌شوند. بنابراین با چیزهایی آشنا شده‌اید که در راه‌های بزرگی در حال حرکت هستند، چون به این انرژی دسترسی داشتید، چون دریافتید چطور مانع قدم گذاشتن خود در این راه شوید و چطور آن را تمرین کنید و اجازه دادید این جنبش اتفاق بیفتد، پس وقتی از این راه منحرف شدید خیلی سخت بود و این را می‌دانستید.

او همانند بسیاری از شما به این مرحله رسید که شما از تلاش برای متقاعد کردن مردمی که روی درجه احساسی‌های ارتعاشی متفاوت از آن‌ چه منظور شماست ایستاده‌اند، خسته شده‌اید. به عبارت دیگر، او به جایی رسید که با اندکی تأمل متوجه شد به قدری برای متقاعدکردن مردم در جهتی که معتقد بود درست است، تلاش کرد که راه خود را گم کرد. و او تمایلی به انجام این کار نداشت. پس او از این شرکت صرف‌ نظر کرد و شرکت بی‌نقص دیگری تأسیس کرد. مسیر ارتعاشی خود را یافت. و سرانجام آن‌ طور شد که می‌خواست.

روشی که تمایل داریم شرح دهیم این است که بیشتر موجودات جسمانی سرتاسر جهان تلاش می‌کنند یکدیگر را راضی و خشنود کنند. آن‌ها مدت‌ها پیش سیستم هدایت خود را واگذار کرده‌اند. چون وقتی مادرتان یا شخصی شما را مورد توجه خود قرار می‌دهد و هرکاری می‌کنید را تأیید می‌کند، این احساس خوبی به شما می‌دهد. پس تلاش می‌کنید کارهایی انجام دهید که باعث رضایت احساس او شود و احساس خوبی داشته باشید، بدون این‌که بدانید با هر گام طولانی در این راه، شما از آگاهی بالقوه سیستم هدایت خود که درون شما اتفاق می‌افتد صرف نظر می‌کنید.


👉امتیاز بده.