کتاب رازهایی درباره زنان | باربارا دی آنجلیس

کتاب رازهایی درباره زنان (Secrets about women every men should know) به شما اثبات مى‌کند که در وراى هر احساس و رفتار زنان دلیلى منطقى و محبت‌آمیز وجود دارد. در این کتاب تمام مسائل مهم درباره‌ عشق‌ورزی و محبت برای مردان توضیح داده شده است. اگر شما یک زن هستید، حتما با افسوس‌هایی از قبیل فقط می‌خواهم که او به اندازه‌کافی مرا درک کند و مرا همان گونه که هستم بپذیرد آشنایی دارید، مطمئنا همه‌ زن‌ها این تجربه را داشته‌اند. امیدوارم این کتاب همان چیزی باشد که به‌دنبال آن بودید.
این کتاب به مردان نکاتی را یاد می‌دهد که هر زنی آرزو دارد همسرش آن‌ها را بداند؛ این نکات باعث بهبود روابط زناشویی می‌شود. پس اگز شما مرد هستید، دانستن این نکات روابط بین شما و همسرتان را بهبود می بخشد و به شما کلمات و جملاتی را آموزش می دهد که نیاز دارید به شریک زندگی‌تان بگویید تا او بتواند احساسات و انگیزه‌های شما را درک کند.

بخشی از کتاب رازهایی درباره زنان

پیامی به مردها

اگر به شما بگویم که تنها با رعایت چند نکته کوچک می توانید از برخی رفتارهای همسرتان که شما را عصبانی می کند جلوگیری کنید، چه می گفتید؟
چنانچه تنها چند واژه جادویی سراغ داشتید که ظرف تنها چند ثانیه از دید همسرتان شما رابه مهربان ترین و بهترین همسر دنیا تبدیل می کرد، چه اتفاقی می افتاد؟
چنانچه تنها با آموزش چند راهکار جادویی و اسرارآمیز به شما کاری می کردم که همسرتان بخواهد هرچه بیشتر با شما همبستر شود چه؟
آیا مطالب فوق برایتان جالب به نظر می رسند؟ اگر چنین است جای درستی آمده اید و کتاب مناسبی را در دست دارید !
بگذارید بعضی نکات را از همین ابتدا برایتان روشن کنم و بگویم که این کتاب چه چیزهایی نیست :
این کتابت تنها مختص زنان نیست و فقط هم برای آنها نوشته نشده است. هرگز هم دوست ندارم نامزد/ همسرتان شما را مجبور به مطالعه آن کند .
این کتاب هرگز سعی در کوبیدن و محکوم کردن مردها ندارد. هرگز نمی خواهم بگویم که همه اش تقصیر شماست .
کتابی نیست که فصل به فصل آن را پر از دستورالعمل ها و بکن نکن های متعدد باشد. گویی که شما هیچ اقتدار یا ابتکار عملی دررابطه خودتان ندارید و باید فقط کورکورانه عمل کنید .
این کتاب هرگز قصد ندارد چیزی از مردانگی شما بکاهد یا شما را بیشتر به زنها شبیه کند .
من رازهایی درباره زنان را برای این نوشتم تا به شما کمک کند در زندگی عشقی واحساسی خود موفق تر و قدرتمندتر باشید. آن را به این منظور نوشتم تا به خواسته های بیشتری از خود تحقق ببخشید و از پیشامدهای نامطلوب خود جلوگیری کنید. از نگارش این کتاب تنها شما و خوشحالی تان را در نظر داشتم تا زندگی تان را ساده تر کنم.

پیامی به زن ها

این کتاب را برای شما و مرد زندگی تان نوشتم. چنین باور دارم که این کتاب، همانی است که زن ها همواره انتظار انتشار آن را می کشیدند. کتابی که می توانند به مرد زندگی شان هدیه دهند تا آنها همه چیز را درباره زن ها بیاموزند .به مرد زندگی تان بگویید «این را بخوان تا همه چیز را در باره ی من بدانی».
در سرتاسر کتاب نه تنها با جزئیات فراوان، خواسته های زن ها را از عشق، صمیمیت، ارتباط و روابط جنسی قید کرده ام بلکه دلایل این نوع خواسته ها و دلایل اهمیت آنها را نیز بیان کرده ام، و توضیح داده ام که چرا زن ها به منظور برآورده ساختن نیازهای عمیق و ضروری خود نیازمند توجهات و رفتارهای خاصی از جانب مردها هستند.
درک این دلایل و توضیحات به همان میزان برای خود شما اهمیت دارند که برای مردتان مهم هستند. در دست داشتن این اطلاعات، بروز و ظهور این نیازها وخواسته ها را با مرد زندگی تان به مراتب آسان خواهد کرد. …


[aff-link link=”https://snappshop.ir/product/snp-2027995056/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85″ text=”خرید از اسنپ شاپ”]

👉امتیاز بده.