کتاب قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی) اثر برایان تریسی

کتاب قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی) (Speak to win) برایان تریسی به شما نشان می دهد چگونه در هنر ارائه سخنرانیهای جذاب مهارت کسب کنید و حتی برای رسیدن به اهدافی که تحقق آنها غیر ممکن به نظر می رسد، از این مهارت استفاده کنید!
افراد موفق می دانند که خوب صحبت کردن به آنها کمک می کند مورد احترام دیگران قرار بگیرند و از نظر دیگران ارزش بیشتری داشته باشند، در معاملات موفق شوند و مورد توجه افراد تأثیرگذاری قرار بگیرند که می توانند دریچه های مهمی برای زندگی و حرفه شان باز کنند.
توانایی شما در صحبت کردن با اعتماد به نفس با هر تعداد یا هر نوع مخاطب، صعود از نردبان موفقیت را هموار می کند، به علاوه، تصور می شود افرادی که خوب صحبت و سخنرانی می کنند با استعدادتر و باهوش تر از بقیه هستند.
اما بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند مردم جهان به دو بخش تقسیم شده اند: کسانی که با اعتماد به نفس متولد شده اند و می توانند با مهارت و بدون این که عرق کنند برای مخاطبان زیاد سخنرانی کنند و کسانی که ممکن است ایده های بی نظیری داشته باشند اما وقتی روبه روی مخاطبان قرار می گیرند دست پاچه می شوند و تبق می زنند.
خبر مسرت بخش این است که هنر صحبت کردن را می توان از روی قاعده آموخت. و اگر تمایل، نظم و اراده لازم برای این کار را داشته باشید – مانند یکی از بزرگترین سخنرانان جهان یعنی معلم تان (برایان تریسی) می توانید به سخنران با استعدادی تبدیل شوید.
برایان تریسی در این سالها تکنیکهای بهترین سخنرانان جهان را مطالعه کرده و در کتاب قدرت بیان راهکارهایی به شما معرفی می کند که می توانید به کمک آنها در جلسات غیررسمی یا جلوی تعداد زیادی از مخاطبان به نحوی تأثیرگذار و ترغیب کننده سخنرانی کنید.
در این کتاب می آموزید
جلوی مخاطبان با اعتماد به نفس خوشبین و راحت باشید.
از همان ابتدای سخنرانی توجه مخاطبان را جلب کنید.
برای مشارکت دادن شنوندگان از زبان، بدن ابزار و تکنیک های صوتی استفاده کنید.
به صورت یکنواخت از نکته ای به نکته دیگر اشاره کنید.
از شوخ طبعی داستان نقل قول و سؤالات با مهارت استفاده کنید.
تردید مخاطبان را از بین ببرید.
سخنرانی را با اقتدار تمام کنید.
این کتاب فراتر از اصول صحبت کردن است و قوی ترین اسرار را برای شما فاش می کند تا به کمک آنها دیگران را با سخنرانی هایتان تحت تأثیر قرار بدهید و نه تنها با دیگران ارتباط مؤثر برقرار کنید، بلکه با مهارت، ذهن آنها را در رابطه با مسائلی که برای موفقیتتان ضروری هستند تغییر بدهید.
این کتاب، مؤثر که سرشار از استراتژیهای اثبات شده – و حتی دارای یک فصل ویژه درباره ارائه سخنرانیهای ترغیب کننده تجاری – است به شما کمک می کند سریع تر در حرفه تان پیشرفت کنید، مورد احترام دیگران قرار بگیرید و به بزرگترین اهدافتان برسید. …


[aff-link link=”https://snappshop.ir/product/snp-1639515475/%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86″ text=”خرید از اسنپ شاپ”]

👉امتیاز بده.