کتاب محدودیت صفر یا بدون محدوديت اثر جو ويتال

کتاب محدودیت صفر (Zero limits) با نام کامل محدودیت صفر: جايی كه آرامش آغاز می شود، متد اسرارآميز هاواييايی برای كسب ثروت، تندرستی، آرامش (Zero Limits: The Secret Hawaiian System for Wealth, Health, Peace, and More) نوشته جو ويتال (Joe Vitale)، آيهاليكالا هيولن (Ihaleakala Hew Len)؛

درباره بازگشت به حالت صفر، یعنی جایی که هیچ چیزی وجود ندارد ولی همه چیز امکانپذیر است، می باشد. در حالت صفر هیچ فکر، کلمه، آرزو، خاطره، برنامه، باور یا چیز دیگری نیست. فقط هیچ.

وقتی شما کتاب های خودیاری، انگیزشی و برنامه های هدفگذاری را مطالعه می کنید (که هزاران کتاب در این زمینه وجود دارد و میلیونها جلد از آنها تاکنون چاپ شده) همه آنها هدفگذاری را باید به شما می آموزند. بیشتر فلسفه شان هم حول این محور میچرخد که باید میل شدیدی برای انجام کاری داشته باشید.

ولی این راهبرد ناقص است. اگر کسی نه فقط میل به انجام کار بلکه حتی انگیزه هدفگذاری را نداشته باشد چه؟

یا می گویند باید تشنه کسب موفقیت باشید. اگر چنین نباشید نمی توانید نظم لازم برای تمرکز بر آن و حرکت به سوی آن را طاقت بیاورید.

ولی اگر به اندازه کافی تشنه نباشید چطور؟ چگونه خودتان را تشنه یا با انگیزه می کنید؟

مساله در همین جاست. تمامی کتب کمک به خود (خودیاری) و برنامه های هدفگذاری در جایی لنگ می زنند. به واقعیت مشکل سازی می رسند که اگر فردی آماده دستیابی به چیزی نباشد توان لازم برای تجلی آن را حفظ نخواهد کرد. دست از کار می کشد. همگان این تجربه را دارند که روز اول سال تصمیمی می گیرند و روز دوم سال یا نهایتا ده روز بعد آن را به فراموشی می سپارند. نیات خوبی داشته اند. ولی چیز عمیق تری با خواسته ذهن خودآگاهشان هماهنگ نبوده است.

پس چگونه حریف آن حالت عمیقتری که “تشنه” نیست می شوید؟

اینجا است که روش بومیان هاوایی که در کتاب محدودیت صفر آن را فرا خواهید گرفت بکار می آید. آن روش ذهن ناخودآگاه را که جایگاه موانع است پاکسازی می نماید.به علاوه برنامه هایی را که مانع از رسیدن شما به خواسته هایتان، اعم از سلامتی، ثروت، شادی یا هر چیز دیگری می گردند برطرف می کند. همه چیز هم در درون خودتان اتفاق می افتد.



👉امتیاز بده.