کتاب نیروی حال اثر اکهارت تله

کتاب نیروی حال ( The Power of Now) با بیانی شیوا و روان بینش خواننده را نسبت به زمان حال تغییر می دهد . این اثر برای افرادی نوشته شده است که می‌خواهند به درک و شناخت نیروی حال دست یابند و در لحظه‌ حال احساس آرامش مطلق کنند.

اکهارت تول (Eckhart Tolle) در این کتاب تجربیات و مکاشفات درونی‌اش را با زبانی ساده و قابل درک بیان می‌کند و از حضور قدرت و توانایی دست‌یابی به حقیقت زندگی در وجود هر فرد سخن می‌گوید. او معتقد است خودشناسی که منتهی به بهتر زندگی کردن می‌شود در گرو رهایی از زمان‌هایی است که دیگر وجود ندارند. انسان‌ها در این روزگار درگیر تکنولوژی هستند و زمانی را برای شناخت معنویت درونی‌شان صرف نمی‌کنند.

این کتاب با عناوین: نیروی حال، شکوه زندگی در لحظه حال، قدرت حال، آدمی دیگر، کلیدهایی برای زندگی سالم و بهتر، قدرت اکنون، شور حال، قدرت لحظه ی حال نیز در ایران ترجمه شده است.

بخشی از کتاب نیروی حال

یاد بگیر تا زمان را فقط در موارد عملی زندگی روزانه‌خود به کار بگیری – می‌توانیم این زمان را زمان ساعتی بنامیم – اما پس از استفاده از آن در این موارد، بلافاصله به آگاهی لحظه‌حال برگرد. به این شیوه، دیگر «زمان روانی»، که یکی ‌انگاشتن خود با گذشته و فرافکنی مدام خواهش‌ها به آینده است، در تو انباشته نمی‌شود.

زمان ساعتی، فقط قرار گذاشتن و یا تنظیمِ برنامه‌ سفر نیست. زمان ساعتی، شامل درس گرفتن از گذشته برای عدمِ تکرارِ اشتباهات، تعیینِ هدف‌ها و گام برداشتن به سوی آن‌ها نیز می‌شود. پیش‌بینیِ آینده بر اساس الگوها و قوانینِ فیزیکی و ریاضی و غیره، و نیز یادگیری از گذشته و تدارکِ عملکردی درست بر اساسِ پیش‌بینی‌ها نیز بخشی از کارکردهای زمان ساعتی‌ست.

اما حتی در این‌جا، در حوزه‌ زندگیِ عملی، جایی که نمی‌توانیم بدونِ رجوع به گذشته و آینده کاری انجام بدهیم، لحظه‌ حال از اهمیتی اساسی برخوردار است: هر درسی که از گذشته می‌گیریم، مربوط به لحظه‌ حال است و در لحظه حال به کار گرفته می‌شود. تنظیمِ برنامه‌ها و تعیین هدف‌ها و عمل کردن برای رسیدن به هدف‌ها نیز در لحظه‌ حال اتفاق می‌افتد…

سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.

جهت خرید اینترنتی و آنلاین کتاب نیروی حال روی دکمه مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید.





👉امتیاز بده.