کتاب هفت عادت مردمان موثر اثر استفان کاوی

کتاب هفت عادت مردمان موثر (The 7 Habits of Highly Effective People) اثر استفن ریچاردز کاوی (Stephen R Covey) به شما نشان خواهد داد که اگر همّت کنید و درهای‌ تغییر را باز کنید و طبق قوانین نوشته شده‌ در این کتاب پیش بروید، به راحتی می‌توانید رشدی تکاملی و انقلابی داشته باشید.

با مطالعه‌ این کتاب شما به شناختی مفهومی‌تر از خودتان دست خواهید یافت، و زندگی سرشار از شادی و آرامش برای خود ایجاد خواهید کرد. به عبارتی دیگر خودتان را طبق شخصیت درونی‌تان توصیف خواهید کرد و به  نظرات دیگران نسبت به خودتان اهمیتی قائل نخواهید بود.

شما چه خودتان را باور داشته باشید، چه نداشته باشید، در وجود شما بمبی از انرژی وجود دارد. شما سرشار از توانایی و استعداد هستید حتی اگه خودتان حسش نکرده باشید….

شما بی نظیر و منحصر به فرد هستید، هر نگرش ناخوشنودی که از خودتان دارید، فقط از باورهای اشتباه و افکار منفی تان ساخته شده است. ولی واقعیت این است، که خداوند بزرگ در وجود شما منبع عظیمی از قدرت قرار داده است.

پس باورهای منفی و نادرست را تمام کنید، بگذارید، این انرژی و قدرت درونی وجودتان خودش را نشان بدهد. تنها راه فعالسازی این انرژی ایجاد باورهای مثبت نسبت به خودتان هست، با کسب مهارت های زندگی و خودآگاهی و اعتماد به نفس میتوانید، به پیشرفت و موفقیت برسید؛

ما مخلوقاتی هستیم که عاداتی داریم و بدون آن عادات نمی توانیم زندگانی کنیم. بعضی از این عادات بد، و ناگوارند که باید اصلاح شوند، برخی دیگر خوب هستند که باید بهبود یابند و شماری هم عالی و ممتاز که باید به درجه کمال برسند.

بسیاری از ما تحت تأثیر الگوهایی بسیار قدرتمند تجربه های کهنه را مرتباً تکرار می کنیم و در حقیقت واجد الگوهای رفتاری عود کننده ای هستیم که از دیرباز به عنوان برنامه هایی در ضمیر ناهشیارمان ثبت شده اند. با وجود این، این الگوهای کهنه و ناهنجار هرگز شکست ناپذیر نیستند.

پیروزی هم مانند شکست یک عادت است و موفقیت و شادمانی واقعی و پایدار زمانی حاصل می شود که رشته ای از الگوهای اساسی و کامل را بی وقفه به کار گیریم و با درونی کردن آن، بنیان عادتهای تازه را بنا نهیم.

استفن کاوی در کتاب 7 عادت مردمان موثر، ابتدا اصولی را شناسایی می کند که آن را «قوانین طبیعت» می نامد و آنگاه شیوه به کارگیری این قوانین را در کار و زندگی به ما می آموزد. …



👉امتیاز بده.