کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (How to Talk to Anyone) یا چگونه با هرکسی ارتباط برقرار کنیم با زیر عنوان؛ با به کارگیری 92 ترفند ساده، به یک فرد جذاب و سرگرم‌کننده در گفت‌وگوها تبدیل شوید! اثر لیل لوندز با ارائه‌ راهکارهایی مفید و کاربردی به شما کمک می‌کند تا ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کنید و به خواسته‌هایتان برسید.

قطعا شما هم تاکنون اشخاص موفقی را تحسین کرده اید که به نظر می رسد آنچه را می خواهند در اختیار دارند. این اشخاص در جلسات تجاری و در مهمانیهای اجتماعی با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا حرف می زنند. بهترین مشاغل را از آن خود کرده اند، بهترین همسران را دارند، دوستان ناب دارند و حسابهای بانکی شان پر از پول است.

اما تند نروید و با عجله قضاوت نکنید! بسیاری از آنها از شما باهوش تر و با استعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخوانده اند. حتی جذاب تر از شما هم نیستند. با این حساب موضوع از چه قرار است؟ فکر می کنید آنها این ویژگیها را به ارث برده اند و یا از بخت و اقبال بلند بهره دارند؟ پس دلیل این‌ موفقیت ها چیست؟ این همان سؤالی‌ست که لیل لوندز در کتاب این کتاب قصد دارد به آن پاسخ دهد.

این کتاب شما را با انواعی از راهکارها آشنا می کند، تا بتوانید با استفاده از آنها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می خواهید دست یابید.

در زندگی به دو دسته از اشخاص برمی خوریم : آنهایی که وارد می شوند و می گویند «خوب، من اینجا هستم!» و آنهایی که وارد اتاق می شوند و می گویند، آه، شما اینجا هستید!. … شما دوست دارید جزو کدامیک باشید؟

لیل لوندز برگزار کننده سیمنارهای موفقیت و ارتباطات میان فردی و سازمانی در ایالات متحده‌ آمریکاست. او در زمینه‌ ارتباطات شناخته‌شده‌ بین‌المللی، ارتباطات میان‌فردی و تعاملات ناخودآگاه فعالیت دارد. همچنین نویسنده‌ ده عنوان کتاب پرفروش، با موضوعاتی مانند روابط حاکم بر فضای کسب‌وکار، روابط اجتماعی و همچنین روابط عاطفی و عاشقانه است که بیشتر آن‌ها، به دیگر زبان های دنیا ترجمه شده‌اند. به جز کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ (How to Talk to Anyone)؛ کتاب خجالت نکش، زندگی کن (Goodbye to Shy)؛ کتاب چگونه مردم را به خود جذب کنیم (How to Be People Magnet)؛ از دیگر آثار این نویسنده است.

سئوالات دیگران



👉امتیاز بده.