کتاب از ذهن تا ماده اثر جو دیسپنزا – داسون چرچ

کتاب از ذهن تا ماده (Mind to Matter) از دیگر آثار جو دیسپنزا می باشد، شما با مطالعه این کتاب خواهید فهمید که شما خالق زندگی‌تان هستید و افکارتان به اشیا راه می‌برند. و چگونه می توانید از ذهن خود به مثابه‌ ابزاری خلاق برای تجلی افکارتان استفاده کنید. خواهید دید که می‌توانید واقعیت مادی را بدون هیچ زحمتی به سمت تمایلات خود ببرید. قدرت واقعی خود را درک کرده و خواهید دید که می‌توانید فقط با تغییر ذهن‌تان، در دنیای بیرونتان تغییر ایجاد کنید. همچنین به چگونگی کارکرد این فرآیند در مقیاسی گسترده پی خواهید برد، از مولکول و سلول و بدن گرفته تا خانواده، جامعه، کشور، گونه‌ها، سیاره و بالاخره کیهان… خواهید دید که خلقت چگونه در مقیاس آگاهی کیهانی به رقص درآمده است و ذهن فردی شما نیز در این رقص شرکت می‌کند.

از زمان پیدایش متافیزیک، علم و متافیزیک همیشه در مقابل هم بوده اند و مخالف یکدیگر هستند. مباحثی که علم بیان میکند تجربی، عملی؛ دقیق، آزمون پذیر؛ مادی گرا، ابژکتیو و عقلانی بوده در حالی که متافیزیک درونی، تجربی، معنوی، سوبژکتیو، غیرقابل اثبات است. بحثی که علم دنبال آن است “ماده” است، علم دنیای ماده را مورد کاوش قرار می دهد. در مقابل متافیزیک می خواهد از مرز ها فراتر برود و از ماده عبور کند.

کتاب از ذهن تا ماده با دلایل می خواهد علم نهفته در پس قدرت خلاق ذهن را بررسی کند. در این کتاب ما آزمایشات و تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفته اند که قدم به قدم و به صورت کاملا دقیق نشان می دهد که ذهن چگونه ماده را ایجاد می کند درست مانند وقتی که یک تکه از پازل را سر جای خودش قرار داده ایم، خواهید دید که علم حتی از متافیزیک هم شگفت انگیز تر است.

شما بعداز مطالعه این کتاب خواهید دید که یک خالق و آفریننده توانایی هستید به گونه ای که یاد خواهید گرفت که چگونه از ذهن تان به عنوان یک ابزار خلق کننده، برای تجلی افکارتان استفاده کنید. خواهید دید که برای تغییر واقعیت مادی یک چیز فقط کافی است تمایلات درونی خودتان را به سمت دلخواه ببرید و می توانید فقط با تغییر ذهن تان در دنیای بیرون تان تغییر ایجاد کنید. و در آخر خواهید آموخت که این تغییرات در مقیاس بزرگ چگونه کار می کنند.

بخشی از کتاب

خیلی از ما ها تنها از بخش کوچکی از توانایی های ذهن مان استفاده می کنیم و حتی پیش تر از این نمی دانستیم که ذهن مان ماده را خلق می کند کتاب از ذهن تا ماده قصد دارد قدرت ماورای طبیعی شما را تحت کنترل خودتان در بیاورد تا بتوانید زندگی فوق العاده ای برای خود و اطرافیانتان به وجود آورید.

هر چند شما قبلا نیز این کار را انجام می دادید یعنی با استفاده از نیروی ماورای طبیعی افکار را به اشیا تبدیل می کردید منتها این کار را به صورت ناخودآگاه انجام می دادید ولی حالا وقت آن رسیده است که یاد بگیرید این کار را به صورت نظام مند و عمدی انجام دهید.

در این کتاب با افرادی آشنا خواهید شد که توانسته اند افکار خود را به اشیا تبدیل کنند اطلاعات از درون آنها به میدان کیهانی جریان می یابد و آگاهی آنها فضای اطراف شان را شرطی می کند و مظاهری را در واقعیت مادی به وجود می آورد این مفهوم که ذهن ماده را خلق می کند گزاره ای متافیزیکی نیست، بلکه گزاره ای زیستی است.

در فواصل پیش رو خودتان شخصا این تجربه را خواهید داشت که مغز شما چگونه در واکنش به آگاهی شما در قالب نورون ها و سیناپس ها ماده را به وجود می آورد آگاهی و ماده با میدان های پیرامون شما برهم کنش دارند و منجر به واقعیت مادی می شوند …


👉امتیاز بده.