کتاب الهامات روح برتر اثر وین دایر و استر هیکس

کتاب الهامات روح برتر اثر وین دایر و استر هیکس بر اساس برنامه زنده انتشارات هی هاوس تدوین شده که در سیزدهم نوامبر ۲۰۱۳، در آناهایم، در کالیفرنیا برگزار شده است. ودر سال 2014 به عنوان کتابی به نام الهامات روح برتر (مکالمه‌ای بین 2 استاد بزرگ وین دایر و استر هیکس)، با نام انگلیسی (Co-creating at its best : a conversation between master teachers) به چاپ رسید. این دو معلم معنوی (وین دایر و استر هیکس ) برای اولین بار رو در روی هم قرار می گیرند و وین دایر تمام سوالات خود را که طی ۴۰ سال تدریس و آموزش در مورد خودشناسی و رشد شخصی و کشف درون جمع آوری کرده است می پرسد و استرهیکس از طریق «ابرااهام»، به تمام آنها پاسخ می دهد.

آبراهام: طرح استر و جری هیکس است که شامل یک گروه از اشخاص است که توسط استر هیکس تفسیر شده‌است. ابراهام خود را به عنوان «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» توصیف کرده‌است.

این کتاب، فرصتی است برای اوج گرفتن تا بلندی هایی که شاید پیش از این به هیچ وجه ممکن نمی پنداشتید. با آموزه های این کتاب، می توانید از ذهن تان برای بازآفرینی زندگی سرشار از هیجان، شادمانی و حس پیوسته هدفمند ماندن استفاده کنید. کائنات آن چه را شما می گویید نمی شنود؛ کائنات آن چه را احساس می کنید می شنود و…

استر هیکس:

استر هیکس (با نام خانوادگی سابق ویوِر(weaver)، متولد ۵ مارس ۱۹۴۸) سخنران و نویسنده الهام بخش آمریکایی است. او ۹ کتاب را با همسرش جری هیکس همکاری کرده‌است، از جمله کتاب‌های هیکس: سری قانون جذب، بر اساس آموزه‌های آبراهام هیکس است که «الهاماتی از سوی موجوداتی غیر فیزیکی به نام ابراهام» است. هیکس آنچه را که او انجام می‌دهد را به عنوان «بهره‌گیری از اطلاعات بی‌نهایت» توصیف می‌کند.

وین دایر:

وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ – درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. او در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.


👉امتیاز بده.