کتاب پنج زبان عشق، مجردها، گری چاپمن

شما می توانید طعم واقعی عشق را بچشید! شما یک نیاز خدادادی برای عشقی کامل و بدون شرط دارید. اما تا زمانی که قادر نباشید با زبان صحیح عشق صحبت کنید، نمی توانید آن را باین کنید، یا دریافتشان کنید.

هر انسانی متأهل یا مجرد جوان یا پیر این نیاز عاطفی را دارد که دوستش بدارند. هرگاه این نیاز برآورده شود، ما توان بالقوه مان را می گسترانیم و در جهت خیر و نیکی در دنیا حرکت می کنیم. اما اگر ما عشقی احساس نکنیم، فقط برای بقا مبارزه می کنیم. من عمیقاً معتقدم که حقایق مندرج در این کتاب، مجردها را قادر خواهد ساخت تا مهارتهای لازم برای عشق ورزیدن و مورد عشق واقع شدن را بیاموزند.

هیچ چیز به اندازه مهر ورزیدن و مورد مهر واقع شدن نمی تواند احساس سعاد تمندی در ما ایجاد کند. شما چه طلاق گرفته باشید، چه بیوه شده باشید، یا هرگز ازدواج نکرده باشید، عمیق ترین نیاز عاطفیتان این است که احساس کنید دوستتان دارند، و بزرگترین موفقیتتان در این خواهد بود که دیگران را دوست داشته باشید.

مجردها گروه همگونی نیستند. مجردها حداقل به پنج دسته متفاوت تقسیم می شوند. بزرگترین دسته آنهایی هستند که هرگز ازدواج نکرده اند، اما چهار دسته دیگر نیز باید مورد توجه قرار بگیرند. این پنج گروه عبارتند از: ا. آنهایی که هرگز ازدواج نکرده اند. 2. آنهایی که طلاق گرفته اند. 3. آنهایی که جدا شده اند اما طلاق نگرفته اند اینها افرادی هستند که قانوناً هنوز متأهل اند اما دیگر زیر یک سقف زندگی نمی کنند. از نظر شیوه زندگی آنها بیشتر مجردند تا متأهل اما وضعیت تجرد آنها موقتی است این افراد یا با همسرشان سازش خواهند کرد یا مسیر جدایی را ادامه داده و قانوناً طلاق خواهند گرفت. .۴ آنهایی که بیوه شده اند. ۵. تک والدها.

با این مرور کلی مشخص می شود که مجردها بسیار متنوع هستند. اما آنها با همان عواملی که همۀ ما انسانها را به هم می پیوندد با هم متحد می شوند. اگر شما مجردید پس در صدد هستید تا جایگاه خویشتن در جهان را درک کنید و بیابید. هر فرد مجردی با ارزشها، اخلاقیات، روابط، و مفاهیم مربوط به معنای زندگی دست و پنجه نرم می کند. کانون این تلاش عبارت است از نیاز فرد مجرد به ابراز و دریافت عشق عاطفی.

شما به عنوان یک فرد مجرد، در هر دسته ای که جا داشته باشید، می خواهید افراد مهم زندگیتان دوستتان داشته باشند. شما همچنین می دانید که فرد دیگری نیازمند عشق شماست. ابراز و دریافت عشق در کانون نیازهای عاطفی فرد مجرد قرار دارد و احساس خوشبختی او اساساً از این راه حاصل می شود. اگر شما احساس کنید که دوستتان دارند و به شما نیاز دارند، می توانید فشارهای زندگی را تحمل کنید. بی عشق زندگی میتواند بی نهایت تیره و تار شود.

کتاب پنج زبان عشق برای مجردها (The 5 Love Languages Singles) به شما نشان می دهد که چگونه اشخاص مختلف عشق را به طرق گوناگونی اظهار می کنند.

فهرست

  1. افراد مجرد: مهم و رو به رشد
  2. کلید روابط
  3. زبان اول عشق: کلام تایید آمیز
  4. زبان دوم عشق: هدایا
  5. زبان سوم عشق: خدمت کردن به یکدیگر
  6. زبان چهارم عشق: وقت گذراندن برای یکدیگر
  7. زبان پنجم عشق: تماس فیزیکی
  8. کشف زبان اصلی عشق خودتان
  9. برقراری تماس خانوادگی
  10. زبان های عشق و قرار ملاقات ها
  11. آیا عشق باید به به ازدواج بیانجامد؟
  12. هم اطاقی ها، هم کلاسی ها و همکاران
  13. زبان های عشق و تک والدها
  14. راه خود به سوی کامیابی را دوست بدارید
  • پرسشنامه پنج زبان عشق


1 – کتاب پنج زبان عشق، چگونه به او بگویم دوستت دارم، یا گری چاپمن

2 – کتاب پنج زبان عشق، کودکان، گری چاپمن

3 – کتاب پنج زبان عشق، نوجوانان، گری چاپمن

4 – کتاب پنج زبان عشق، راه حل های عاشقانه، گری چاپمن

5 – کتاب پنج زبان عشق، پنج نشانه خانواده سرشار از عشق، گری چاپمن

6 – کتاب پنج زبان عشق، مجردها، گری چاپمن

7 – کتاب پنج زبان عشق، وقتی عشق شیوه زندگی است، گری چاپمن

8 – کتاب پنج زبان عشق، چهار فصل ازدواج، گری چاپمن

9 – کتاب پنج زبان عشق، نور امید، گری چاپمن

10 – کتاب پنج زبان عشق، پیمان ازدواج، گری چاپمن

11 – کتاب پنج زبان عشق، به سوی ازدواج رو به رشد، گری چاپمن

12 – کتاب پنج زبان عشق، حرف زدن چه آسان، گوش دادن چه مشکل، گری چاپمن

13 – کتاب پنج زبان عشق، رها باش خودت باش، گری چاپمن

14 – کتاب پنج زبان عشق، به خوبی و خوشی تا پایان عمر (شش راز ازدواج موفق) ، گری چاپمن

15 – کتاب پنج زبان عشق، هر بهار اتفاق می افتد، گری چاپمن، کاترین پالمر

16 – کتاب پنج زبان عشق، نسیم تابستان، گری چاپمن، کاترین پالمر

17 – کتاب پنج زبان عشق، مردها، گری چاپمن

18 – کتاب پنج زبان عذرخواهی اثر گری چاپمن و جنیفر توماس

👉امتیاز بده.