کتاب کمتر گند بزن یا گندزدن بس است اثر گری جان بیشاپ

کتاب کمتر گند بزن: دست از تخریب خودت بردار و زندگی‌ات را پس بگیر (Stop Doing That Sh*t: End Self-Sabotage and Demand Your Life Back) درباره‌ تأثیرات خودگویی‌ها و واگویه‌های شخصی است و در تلاش است تا پاسخی به این سؤالات بدهد: چرا ما با خودمان حرف می‌زنیم؟ این گفت‌وگوی درونی ما را به چه سمت و سویی می‌برد؟ چه چیزی مسبب شکل‌گیری این گفت‌وگوهاست؟ چطور می‌توانیم آن را در مسیر مثبت و سازنده به کار بگیریم؟

این کتاب دستورالعمل‌هایی مفید و سودمند به ما ارائه می دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم ظرف مدت زمانی کوتاه، بر مشکلات اساسی زندگی خود فائق آمده و سطح زندگی خود را بهبود ببخشیم. و به ما می آموزد که چگونه باید رفتارهای خودتخریب گرانه را متوقف سازیم.

گری جان بیشاپ، در کتاب کتاب کمتر گند بزن یا «گندزدن بس است»، دست روی اهرم‌ها و شاخص‌های مربوط به عمیق‌ترین سازوکارهای بخش نیمه‌آگاه شما می‌گذارد و این قدرت را در شما ایجاد می‌کند که بتوانید منفی‌ترین و مخرب‌ترین افکار خود را تفسیر کنید و به دنبال آن، همان زندگی‌ای را که همیشه می‌خواستید برای خود به وجود بیاورید. زندگی‌ای که شاید هیچ‌وقت نمی‌دانستید چطور باید به آن برسید.

بحث‌های کتاب بیشتر حول محور این سوالات شکل گرفته است: چرا و تحت چه شرایطی آدمیان دست به تخریب خود می‌زنند؟ راه های درهم شکستن چرخه‌ باطل خودتخریبی چیست؟ میل به خودتخریبی یک هنجار در نهاد آدمیان است، یا یک بیماری که باید به شدت با آن مقابله کرد؟ اشکال متفاوت خودتخریبی کدام‌اند..؟

اگر خسته، پرمشغله، کسل، شکست‌خورده، بیش از حد مضطرب، بیش از حد تحلیلگر، بدون اعتماد به ‌نفس، بی‌روح، طردشده، نادیده‌گرفته‌شده، در حال مکث، گمراه، در مسیر اشتباه، به ته خط رسیده، گیر افتاده در گذشته، نگران آینده، ناامید، ترسیده، مشکوک، بی‌گذشت، بدگمان، عصبانی و درمانده هستید، یا فقط در روزمرگی گیر افتاده‌اید، خواندن این کتاب از نون شب برای شما واجب تر است.



👉امتیاز بده.