کتاب گذر از عشق های سمی اثر سوزان فوروارد

کتاب گذر از عشق های سمی (Obsessive Love) اثر سوزان فوروارد به مهم‌ترین موضوعات انسانی، یعنی عشق و احساسات و روابط عاشقانه، به ویژه در قالب عشق‌های افراطی و ناسالم که خط قرمزهای هیجانات و احساسات ناخوشایند و لطیف عاشقانه و لذت‌بخش پرداخته است. بیشتر صحبت‌های فوروارد در زمینه‌ی روابط بین فردی است که با زبانی ساده و مناسب برای همگان نوشته شده است.
کتاب گذر از عشق های سمی به رفتارهای وسواس‌گونه و روابط بین فردی افرادی که دیگر همدیگر را دوست ندارند و جداشدن هم برایشان دردناک و سخت است توجه کرده است. همچنین با مثال‌هایی از زندگی افراد واقعی سعی کرده موضوع دوست داشتن و عشق و احساسات و در مقابل آن عشق‌های افراطی و ناسالم را شناسایی کند. رفتارهایی که با این نوع دوست داشتن خطرناک و آسیب‌زننده می‌شود و طرفین هم حاضر به پذیرش آنها نیستند.
اگر رها کردن – با وجود درد – غیرممکن است.
اگر مشتاق کسی هستید که از نظر فیزیکی یا عاطفی در دسترس شما نیست.
اگر باور دارید که اگر به اندازه کافی او را دوست داشته باشید، او هم شما را دوست خواهد داشت.
اگر مکررا با تلفن تماس می گیرید یا ساعت های طولانی منتظر هستید تا تلفن زنگ بخورد.
اگر از یک معشوق یا همسر جدا شده اید ولی هنوز باور نمی کنید که تمام شده است.
و …
این راهنمای ارزشمند خودیاری، به شما کمک خواهد کرد. چه عاشق وسواسی باشید و چه هدف چنین وسواسی باشید، در اینجا یک برنامه اثبات شده و گام به گام وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه “اجبار اتصال” را تشخیص دهید، چه چیزی باعث آن می شود، و چگونه می توانید آن را در خود شکست دهید تا بتوانید به ایجاد روابط سالم، پایدار و بدون درد ادامه دهید.

درباره (نویسنده) سوزان فوروارد

سوزان فوروارد، درمانگر و نویسنده ای آمریکایی است. و به عنوان مدرس و مشاور با بسیاری از نهادهای روانپزشکی و درمانی جنوب کالیفرنیا همکاری کرده است. چندین کتاب فوروارد در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار داشته اند.


👉امتیاز بده.