کتاب آیین همسرداری اثر دوروتی کارنگی با همکاری دیل کارنگی

 

 

کتاب آیین همسرداری (How to help your husband get ahead in his social and business life) اثر مشترک دیل کارنگی (Dale Carnegie) و دوروتی کارنگی (Dorothy Carnegie) زوج موفق و نویسنده معروف کتاب‌های آیین زندگی، آیین دوستیابی، آیین سخنوری و … است.

اثری جذاب، خواندنی و آموزنده از دانستنی ‌های مهم زندگی زناشویی و عوامل دستیابی به موفقیت در زندگی مشترک که اصول اساسی را به صورت دستورالعمل‌هایی قابل فهم و مفید برای تمام زنان ارائه کرده که شامل راهکارهایی ساده و کلیدی است که استفاده از آن‌ها باعث می‌شود هر روز بیشتر از روز قبل همسرتان شیفته شما شده و زندگی سرشار از آرامش و شادی را در کنار او تجربه کنید.

در این کتاب روش‌هایی جهت تقویت روحیه همسران و همچنین راهکارهایی برای پشتیبانی از آن‌ها ارائه شده است. شما به کمک این کتاب خواهید آموخت که چطور می‌توانید در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی‌تان به همسرتان کمک کنید، سطح محبت و عشق خود را بالا ببرید و سلامت روح و روان او را حفظ کنید. خواندن این اثر برای همه و به خصوص زنانی توصیه می شود که آرزوی ایجاد یک کانون گرم و بی دغدغه برای خانواده را در ذهن دارند.

کتاب آیین همسرداری شامل هشت بخش است.

بخش اول “نخستین گام به سوی موفقیت” درباره شور و اشتیاقی که زنان در زندگی باید داشته باشند، بحث می کند.

بخش دوم: “روش های اساسی دلگرمی بخشیدن” درباره اینکه زنان چگونه به همسر خود کمک کنند تا او به شخصیتی که دلخواهش است برسد.

بخش سوم: “چهار روش برای این که بهتر بتوانید به شوهر خود کمک کنید”

بخش چهارم: “سازگاری و انعطاف پذیری در زندگی” روش سازگاری و برخورد با مشکلات به صورت کامل توضیح داده شده است.

بخش پنجم: “اگر موفقیت شوهرمان برایمان مهم است ازغرولند و تندخویی دست برداریم” سعی نکنید شوهر خود را تغییر دهید.

بخش ششم: “چگونه شوهر خود را شاد کنیم” به تفریحات یکدیگر احترام بگذاریم و همسر خود را شریک تفریحات خود کنیم.

بخش هفتم: “داشتن خانه ای گرم و صمیمی” به موضوع داشتن خانه ای گرم و صمیمی اشاره دارد.

بخش هشتم: “راه کارهایی برای محبوب کردن شوهر خود در بین اطرافیان” راه کارهایی برای محبوب کردن شوهر خود در بین اطرافیان ارائه میدهد که بسیار جالب و کاربردی است.

 

 

 


👉امتیاز بده.