۱۵ کتابی که زنان و دختران باید بخوانند

 

۱- کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند اثر کلاریسا پینکولا استس

کلاریسا پینکولا استس (Clarissa Pinkola Estés) در کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند (Women Who Run With the Wolves) ابتدا به بیان افسانه‌های کهن و داستان‌های قدیمی روی می‌آورد و سپس دست به تحلیل روانشناختی این افسانه‌ها می‌زند. در واقع با این روش، نویسنده در خلال تحلیل خود، ویژگی‌ها و مسائلی را در مورد روان‌شناسی شخصیت زن بیان می‌کند که می‌تواند راهنمای رفتاری بسیار مناسبی برای همه‌ زنان و حتی مردان جهان فارغ از ملت و مرز و بوم به‌ حساب بیاید.
در درون هر زنی یک “زن وحشی” زندگی می کند. همان نیروی قدرتمندی که آکنده از بصیرت، شور، خلاقیت و دانش بی زمان است. زن وحشی طبیعت غریزی زنان را نشان می دهد که امروزه در حال انقراض است.
قسمتی از مقدمه کتاب زنانی که با گرگها می دوند: ” …هر کسی که به زنی نزدیک می شود در حضور دو زن قرار دارد. یک موجود بیرونی و یک مخلوق درونی. موجود بیرونی در روشنایی روز زندگی می کند و براحتی قابل مشاهده است. اغلب با فرهنگ ملموس انسانی مطابق است اما مخلوق درونی اغلب ناگهان ظاهر می شود و به سرعت ناپدید می گردد و پشت سر خود احساسی عجیب و اعجاب آور به جا می گذارد، انگار دارای یک روح وحشی طبیعی است. این طبیعت دو گانه بصورتی است که یکی با ثبات تر و سرزنده تر و دیگری بی اعتناتر و سردتر است. خویشتن متمدن موجودی خوب است ولی کمی تنهاست. خویشتن وحشی هم به خودی خود خوب است اما آرزومند رابطه با دیگری است. از دست رفتن قدرت های روحی و عاطفی زنان ناشی از جدایی این دو طبیعت از یکدیگر و وانمود کردن به ایت است که دیگری وجود ندارد…”

 

کتاب زنانی که با گرگ ها می‌دوند اثر کلارسیا پینکولا استس انتشارات باران خرد

کتاب زنانی که با گرگ ها می‌دوند اثر کلارسیا پینکولا استس انتشارات باران خرد

610,000 305,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

 

۲- کتاب رازهای درباره زندگی که هر زنی باید بداند اثر باربارا دی آنجلیس

کتاب رازهای درباره زندگی که هر زنی باید بداند (Secrets about Life Every Woman Should Know) نوشته باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) است که به مهم‌ترین رازهایی می‌پردازد که یک زن می‌تواند با دانستن آن زندگی شاد و سرزنده‌ای داشته باشد.
نویسنده در این کتاب ده اصل و راز را برای تکامل احساسی و معنوی به زنان ارائه میده و به آن‌ها می‌گوید که می‌توان با تمام مشکلات و دغدغه‌ها منبع آرامش و اعتماد به نفس را پیدا کرد و زندگی را به طرز شگفت‌انگیزی تغییر داد. این کتاب معنی واقعی زندگی را به زنان می‌آموزد و آن‌ها را به سمت قدرت، آزادی واقعی و حال خوب هدایت می‌کند.
رازهایی درباره زندگی‌، کتابی برای تمام زنان است. هر زنی که دوست دارد زندگی شاد و موفقی داشته باشد، با کمک این کتاب و عمل به راهکارهای آن می‌تواند به خواسته‌اش برسد.

 

 

 

 

۳- کتاب وقتی زنان بخواهند اثر گریس بانی

کتاب وقتی زنان بخواهند (In the Company of Women) نوشته‌ گریس بانی(Grace Bonney)، زندگی بیش از صد زن تأثیرگذار را شرح می‌دهد که چگونه با روحیه‌ای قوی بر سختی‌ها غلبه کرده‌اند و توانسته‌اند در دنیای کارآفرینی به موفقیت دست پیدا کنند.
این زنان از مادر، دختر، غول‌های رسانه‌ای و خانه‌های مد، تا شاعران و نقاشان الهام‌بخش، نمونه‌هایی درخشان از آن چیزی هستند که می‌توان با پشتکار و حمایت یکدیگر به آن نائل شد. کسب و کارهای این کتاب متنوع هستند: شرکت‌های نوپا تا شرکت‌هایی با چندین دهه تجربه، شوهای تک‌زنه تا مؤسسات عظیم‌تری با صدها کارمند.
گریس بانی در این کتاب علاوه بر معرفی این زنان الهام‌بخش، راهکارهای آنان برای راحت‌تر انجام دادن برخی از کارها را مطرح می‌کند. کتاب وقتی زنان بخواهند، گفت‌گو محور است و همین موضوع بر میزان صمیمت آن می‌افزاید.
ماجرای هر زن با دیگری فرق دارد اما پیام آن‌ها یکسان است. آن‌ها بر دشمنی‌ها غلبه کرده، مسیری طولانی را به تنهایی طی کرده و به قدرت کار در کنار همدیگر پی برده‌اند تا به اهدافشان برسند. در بسیاری از موارد، الهام‌بخش همدیگر و الگوی نسل‌ آتی بوده‌اند. هر کدام از این زن‌ها الهام‌بخش کسی برای پیگیری شور و اشتیاق خود است، اما مجموع آن‌ها نیرویی انکار ناشدنی را تشکیل می‌دهند.

 

 

کتاب وقتی زنان بخواهند اثر گریس بانی انتشارات کتاب کوله پشتی

کتاب وقتی زنان بخواهند اثر گریس بانی انتشارات کتاب کوله پشتی

113,740 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

۴- کتاب ژرفای زن بودن اثر مورین مورداک

بارها و بارها از زنان موفق در بازار کار اعلام نارضایتی زیاد شنیده ایم . آن‌ها، این نارضایتی را به صورت احساس مفید نبودن، پوچی، عجز و حتی احساس خیانت بیان می‌کنند. وقتی آنها به ‌دنبال کسب موفقیت و تایید و تحسین دیگران رفتند، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند.
جالب آن که وقتی چنین زنانی پس از دوره بازنشستگی به خانه برمی‌گردند کسی خوشحال و منتظر آنان نیست و اگر نیم‌ نگاهی هم به زندگی بیرونی‌شان بیاندازند دیگر احساسی از تشویق مردان برای انجام کارهایشان به آن‌ها دست نمی‌دهد. در یک کلام احساس می‌کنند زندگی را باخته‌اند.
کتاب ژرفای زن بودن (The heroine’s journey) نقشه‌ای به زن می دهد که احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیر را به او میدهد.
مورین مورداک (Maureen Murdock) در ژرفای زن بودن ، به ریشه یابی این موضوع می پردازد که علت درگیریهای مادران و دختران که منشا توجه به ارزشهای مردانه و نادیده گرفتن ارزش های زنانه است کجاست؟ کسی که ژرفای زن بودن خود را دریابد عمیقا می تواند ارزش های زنانه خود را ابتدائا شناخته و سپس آن را زندگی کند. زیرا احساس رضایت در زندگی یک زن منوط به آن است.

 

 

 

 

 

۵- کتاب زنان شیفته – روانشناسی محبت بی تناسب اثر رابین نوروود

کتاب زنان شیفته، روانشناسی محبت بی تناسب (Woman Who Love Too Much) نوشته رابین نوروود، یک خودآموز کمکی است برای از بین بردن مشکلات زنان در رابطه‌شان با همسرشان که در سال ۱۹۸۷ متشر شد.
اگر شما هم درگیر همسری هستید که فکر و ذکرتان را به خود مشغول کرده، بدانید که ریشه‌های این مشغله ذهنی به جای عشق هراس بوده است. زنانی که اضطرار گونه و بیش از حد تناسب محبت می‌کنند پر از هراس هستند، هراس از تنها شدن، هراس از اینکه کسی آنها را دوست نداشته باشد، هراس از اینکه ارزشمند نباشند، نادیده انگاشته شوند و فراموش گردند. ما عشقمان را ارزانی مردها می‌کنیم به این امید که به پایان هراس برسیم. اما اگر محبت تولید محبت متقابل نکند به هراسمان اضافه می‌شود. وقتی با روشی که انتخاب کرده‌ایم به خواسته خود نمی‌رسیم بیشتر محبت می‌کنیم و گرفتار عشق بی تناسب می‌شویم.
نوروود در پی‌ آگاه‌کردن زنانی است که به‌نام عشق، ارزش‌های خود را زیرپا می‌گذارند و به احساسات خود خدشه وارد می‌کنند. او اسم این دلدادگی را عشق بی‌تناسب نامیده است. اگر شما هم جزو زنانی هستید که درگیر یک عشق بی‌تناسب شده‌اید در این کتاب، فهرستی از اقدامات موردنیاز برای تغییر این وضعیت ارائه شده است. با آگاهی حاصل از این کتاب می‌توانید به زیربنای رفتار‌های خود پی ببرید و با این ابزارهای کاربردی، عشقی را به ‌زندگی خود بیاورید که شایسته‌ی آن هستید.

 

 

کتاب زنان شیفته اثر رابین نوروود نشر پیکان

کتاب زنان شیفته اثر رابین نوروود نشر پیکان

55,000 48,740 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

۶- کتاب عاشق خودت باش اثر سارا ماریا

کتاب عاشق خودت باش!( Love Your Body، Love Your Life) نوشتۀ سارا ماریا(Sarah Maria)، برای تمام کسانی است که دوست دارند به زندگی پر‌بارتری دست یابند و درجات بالاتری از عشق، لذت و سلامت را در زندگی می‌خواهند. این موضوع درباره‌ تمام افرادی که عمیقاً باور دارند چیزی ارزشمند درون آن‌ها نهفته است، صدق می‌کند.
کتاب حاضر نخستین بار تحت عنوان “از عشق به خود تا عشق به زندگی : پنج گام برای پایان دادن به وسواس منفی نسبت به ظاهر و آغاز زندگی توام با شادی و اعتماد به نفس” (Love your body, love your life : 5 steps to end negative body obsession and start living happily and confidently) منتشر شده بود.
سارا ماریا در این کتاب سعی کرده به ما بگوید نوری که از صورت ما می‌تابد از درون ما سرچشمه می‌گیرد. شاید ما هم تابه‌حال به این کسانی برخورده باشیم که سیرت بسیار زیبایی دارند و از نظر ما صورتشان هم به همان اندازه زیبا است. ما در این مسیر نباید از نیروهای درونی و بیرونی خودمان غافل شویم و آماده شناختن جهان و شگفتی‌های آن باشیم. هر اتفاقی که در این دنیا می‌افتد قطعا دلیلی دارد و بی‌هدف نیست. انسانی که خود را می‌شناسد همیشه در تلاش است تا از توانایی‌هایش استفاده کند و پیوسته سعی می‌کند به این توانایی‌ها بیافزاید.
زندگی سرشار از رنج، ترس و نگرانی می‌تواند به زندگی پر از لذت، شادی، زیبایی و عشق تبدیل شود. کتاب عاشق خودت باش شما را از جایگاه نداشتن امنیت به مقصد اعتماد و اقتدار هدایت می‌کند و سارا ماریا، نویسنده کتاب، به شما نشان خواهد داد تا چه اندازه زیبا و جذاب هستید.

 

۷- کتاب زنان قدرتمند (خردمند) نوشته لوییز ال هی

کتاب زنان توانمند یا بانوی قدرتمند (Empowering Power) نوشته لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) درباره شناخت زنان نسبت به ارزش  های خویش است. به نظر وی تغییر نگرش و باورها و ارزش قائل شدن برای خود و عزت نفس مهم  ترین چیزهایی هستند که یک زن می  تواند داشته باشد.
وی با اشاره به عدم جنسیت روح بر حفظ عزت  نفس،‌ جذب باورها و افکار مثبت از طریق تغییر اندیشه و کلمات، عدم سرزنش خویش،‌ توجه به صدای خرد درون،‌ غلبه بر ترس  ها از جمله عدم احساس امنیت و ترس از تنهایی و اعتماد به جریان زندگی تاکید می  کند.
لوئیز ال هی تصریح می‌کند وقتی ما در مقام زن مشتاق تغییر حیطه درون‌مان و زمین خودمان باشیم، آنگاه در سطح وسیع‌تر در زندگی عمل خواهیم کرد. هدف آن است که همه زنان خود شیفتگی، خود ارزشی، عزت نفس و جایگاهی قدرتمند در جامعه را تجربه کنند. او با شیوه‌ بی‌مانند و صریحش دیدگاه‌های تاثیرگذاری را ارائه می‌دهد که تصریح می‌کند چگونه زنان در سنین گوناگون و پس زمینه‌های مختلف می‌توانند به این هدف دست یابند و سال‌های آتی را بارورتر، شکوفاتر و قدرتمندتر از همیشه سازند.

 

کتاب زنان توانمند اثر لوئیز ال. هی نشر صورتگر

کتاب زنان توانمند اثر لوئیز ال. هی نشر صورتگر

مشاهده جزئیات و خرید

 

کتاب زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی دهند اثر لوئیز ال. هی

کتاب زنان خردمند نغمه افسردگی سر نمی دهند اثر لوئیز ال. هی

120,000 87,900 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

۸- کتاب زنان زیرک اثر شری آرگو

شری آرگو (Sherry Argov) در کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟( Why men love bitches) از بعد روانشناسی به روابط بین زنان و مردان نگاه کرده است. او به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد و باوجود تعداد اندک نکاتی که با فرهنگ ما همخوانی ندارند، کتاب پر است از نکات آموزنده و جالبی که می‌توانند در زندگی هر روزه به کار بیایند.
این نکات نه‌تنها در برخورد با مردان، که در همه جا، به زن‌ها کمک می‌کند که از گفتن واژه «نه» نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن‌ها بهره نادرستی ببرد. کتاب زنان زیرک برای زنان یک یادآوری برای بازگشت به خودشان است و از آنها می‌خواهد که با گذشت زمان و در طول زندگی، بعد زنانه وجود خویش را فراموش نکنند و به مرد زندگی‌شان نیز کمک کنند تا ویژگی‌های مردانه خود را از یاد نبرد.

 

 

 

 

۹- کتاب شدن اثر میشل اوباما

کتاب شدن (Becoming) اثر میشل اوباما(Michelle Obama)، زندگی شخصی همسر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید روایت می‌کند. میشل اوباما بانوی اول پیشین آمریکا، با استفاده از شیوه‌ای صمیمانه شما را به دنیای خود دعوت می‌کند و از تجربیاتی سخن می‌گوید که شخصیت او را شکل داده‌اند.
کتاب شدن حکایت سرگذشت زنی است که دشواری‌ها و موانع زندگی را قدم‌ به ‌قدم پشت سر می‌گذارد و با تلاش، صبوری، تدبیر و ایستادگی آینده‌ای روشن برای خود رقم می‌زند. او در این کتاب بازگو می‌کند که زندگی‌اش را از کجا آغاز کرده. از طبقه دوم خانه یکی از بستگانش در جنوب شهر شیکاگو، ‌ جایی که به خاطر نرخ بالای جرم و جنایتش مشهور است. اما با تلاش به موفقیت می‌رسد و زندگی ایده آلی برای خود فراهم می‌کند.
این کتاب نوعی داستان رویای آمریکایی است. دختری از یک خانواده ی فقیر و کارگری، که تحصیل در یک دبیرستان خوب پلی می‌شود تا او بتواند به هاروارد راه پیدا کند. درس می‌خواند و وکیل می‌شود و سرانجام از کاخ سفید سر در می‌آورد.
این کتاب به تمام کسانی که به دیدن احتمالات گوناگون سیر زندگی علاقه دارند توصیه می‌شود. اگرچه نمی‌توان آن را با عنوان پشت صحنه سیاست معرفی کرد اما بدون شک، تصویری از سبکی زندگی است که کمتر از آن دیده یا شنیده‌اید.

 

 

 

۱۰- کتاب شجاع باش دختر اثر ریشما سوجانی

ریشما سوجانی (Reshma Saujani) در کتاب شجاع باش دختر: شهامت ترک کمال گرایی برای دختران (Brave, not perfect: fear less, fail more, and live bolder) بینش‌ها و روش‌های قدرتمندی را با شما در میان می‌گذارد تا از «نیاز به کمال» رهایی یابید و در تمام زندگی راه شجاعت را در پیش بگیرید.
او باور دارد همه‌ شما می‌توانید به ‌اندازه‌ کافی شجاعت را بیاموزید و به بزرگ‌ترین رؤیاهای‌تان دست پیدا کنید. آن رؤیا چه میلیونر شدن باشد، چه فتح قله‌ اورست، چه زندگی کردن بدون ترس از قضاوت، همه زمانی ممکن خواهد شد که بر برنامه‌ریزی دختر بی‌عیب ‌و نقص فائق آیید و به خود شجاعت را بیاموزید.
ریشما سوجانی می‌گوید تمایل به بی‌عیب‌ونقص‌بودن بر سلامت ما هم اثر مخربی دارد؛ چراکه تعمق دربارهٔ کوچک‌ترین اشتباه یا نگرانی بابت ناراحتی فرد، یا کاری که انجام دادیم و حرفی که زدیم، باعث بی‌خوابی می‌شود. به‌دلیل این‌که آموزش دیده‌ایم به هر قیمتی که شده، مفید و انعطاف‌پذیرباشیم، در تلاش برای انجام همهٔ این امور خود را از پا می‌اندازیم و درنهایت خسته می‌شویم، تحلیل می‌رویم و حتی بیمار می‌شویم زیرا بخش بسیار زیادی از زمان و نیروی خود را صرف دیگران می‌کنیم.

 

کتاب شجاع باش دختر اثر ریشما سوجانی نشر میلکان

کتاب شجاع باش دختر اثر ریشما سوجانی نشر میلکان

112,000 64,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

کتاب شجاع باش دختر اثر ریشما سوجانی نشر آزرمیدخت

کتاب شجاع باش دختر اثر ریشما سوجانی نشر آزرمیدخت

120,000 64,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

کتاب شجاع باش دختر,نه کامل اثر ریشما سوجانی انتشارات نیک فرجام

کتاب شجاع باش دختر,نه کامل اثر ریشما سوجانی انتشارات نیک فرجام

72,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

 

۱۱- کتاب تغییر مسیر اثر شریل سندبرگ

کتاب تغییر مسیر: زنان، شغل و میل به پیشرفت (Lean In: Women, Work, and the Will to Lead) برای زنانی نوشته شده که می‌خواهند شانس خود را برای پیشرفت و دستیابی به اهداف‌شان‌ افزایش دهند؛ چه در شغل و چه در زندگی شخصی! و این شامل تمام زنان در تمام مراحل زندگی و کار می‌شود؛ زنانی که تازه به دنبال کار هستند، آنها که شاغلند و کسانی که بعد از مدتی وقفه خواهان برگشت به موقعیت شغلی خود هستند.
شریل سندبرگ در این کتاب در پی یافتن پاسخی برای این سوال مهم است: چرا تا به امروز زنان بسیار کمی در سرتاسر جهان به پست و جایگاه‌های بالایی دست ‌یافته‌اند؟ کتاب دربرگیرنده جملات انگیزشی و راهکارهایی در خصوص بلند پروازی‌ها و پیشرفت زنان است که می‌توانند با بهره‌مندی از این راهکارها به آرزوها و اهداف خود دست یابند. کتاب با زبانی آمیخته از مطالب طنز و درعین‌حال با بهره‌گیری از مطالب عقلانی نوشته شده است
شریل سندبرگ معتقد است که زنان شاغل دو شغل دارند: یکی کار در خانه و صیانت از خانواده و دیگری کار در بیرون خانه. او از زنان می‌خواهد که با اعتمادبه‌نفس بالای خود میان این دو موضوع تعادل برقرار کرده و به درستی آن‌ها را مدیریت کنند.

 

 

۱۲- کتاب خودت باش دختر اثر ریچل هالیس

کتاب خودت باش دختر یا صورتت را بشور، دختر (Girl, wash your face) دربارۀ بسیاری از دروغ‌های دردناک و یک حقیقت مهم است. کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری.
درک و باور اینکه تو خودت شادی‌ات را انتخاب می‌کنی و کنترل زندگی‌ات را به‌ دست داری بسیار مهم است. این مسئله یکی از آن نکاتی است که باید با هر دو دست آن را بگیریم و روی تابلوی اعلانات بزنیم تا همیشه یادمان بماند… اما این تنها نکته‌ای نیست که باید به آن باور داشته باشید. علاوه‌ بر این باید تمام دروغ‌هایی را که درطول زندگی به‌ خودتان گفته‌اید شناسایی کرده و همۀ آن‌ها را از بین ببرید.

 

 

 

 

۱۳- کتاب شرمنده نباش دختر اثر ریچل هالیس

کتاب شرمنده نباش دختر یا دیگه عذرخواهی نکن دختر: یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف (Girl,stop apologizing: a shame-free plan for embracing and achieving your goals) شما را در راه رسیدن به رویایتان و موفقیت‌هایی که قرار است در زندگی کسب کنید، یاری می‌کند.
ریچل هالیس (Rachel Hollis) در این کتاب در ابتدا به بهانه‌هایی که مانع موفقیت می‌شوند پرداخته و در ادامه رفتارها و مهارت‌هایی که همه‌ی زنان باید برای رسیدن به موفقیت یاد بگیرند را بیان کرده است. او می‌خواهد مخاطبان کتابش کلیشه‌ّها را دور بریزند، تنبلی را کنار بگذارند و در مسیر اهدافشان گام بردارند.

 

 

 

 

۱۴- کتاب شجاعت اثر دبی فورد

کتاب شجاعت: غلبه بر ترس و به دست آوردن اعتماد به نفس (Courage: overcoming fear and igniting self-confidence) دربردارنده‌ موثرترین و عمیق‌ترین راهکارهایی است که به افزایش اعتماد به نفس و تقویت آن در شما کمک می‌کند.
دبى فورد (Debbie Ford) در کتاب شجاعت بررسی می‌کند که چرا زنان، از سرشت تهاجمى خود دور شده‌اند. اکنون مدت‌هاست که بخش بنیادینى از وجودشان را انکار کرده‌اند. آن‌ها به‌ جاى قدرت، ضعف را برگزیده‌اند. به جاى خودشان، دیگران را برگزیده‌اند. چرا؟
دبى فورد معتقد است زیرا زنان به این باور رسیده‌اند که طبیعت تهاجمى‌شان اشتباه، غیر قابل‌قبول، غیر موجه و ناخواسته است. اغلب زنان، جنگجوى درونى واقعى خود را در ازاى تأیید و تحسین، مقام و منصب یا تصورى از امنیت، از دست داده‌اند. و آن دسته از زنانى که شاید احساس مى‌کنند به جنگجوى درون خود دسترسى دارند، احتمالاً در اشتباه‌اند، زیرا اغلب اوقات این احساسى برآمده از ترس است تا عشق، برخاسته از حس سلطه‌جویى و نفوذ کردن است تا همدردى و تفاهم.

 

 

۱۵- کتاب لحظه صعود اثر ملیندا گیتس

کتاب لحظه صعود: توانمندسازی زنان چگونه دنیا را متحول می‌کند (The moment of lift : how empowering womenchanges the world) با شرح داستان‌‌هایی به یاد ماندنی، سعی دارد تا به شما نشان دهد که چطور با استفاده از برابری‌های جنسیتی می‌توانید جامعه خود را به سمت و سوی پیشرفت و توسعه سوق دهید.
بر اساس گفته‌های ملیندا گیتس (Melinda Gates) همسر بیل گیتس پایه‌گذار شرکت مایکروسافت، در این کتاب آگاهی بخشیدن به زنان، می‌تواند سبب تغییر و دگرگونی جهان شود.
او با دیدگاهی جامعه‌شناسانه، رویاهایش را در قالب داستان به تصویر می‌کشد تا بدین طریق به تمامی مردم دنیا نشان دهد که می‌توان با ایجاد تغییراتی مثبت دنیا را به جای بهتری تبدیل کرد. ملیندا با باور داشتن به برابری زنان و مردان بیان می‌کند که آگاهی و بصیرت بخشیدن به زنان، راز موفقیت در بهبود اوضاع جهان است.

 

کتاب لحظه صعود اثر ملیندا گیتس انتشارات کتاب کوله پشتی

کتاب لحظه صعود اثر ملیندا گیتس انتشارات کتاب کوله پشتی

85,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

👉امتیاز بده.